Primul contact


Atentie: acest articol a fost tradus din limba engleza in limba romana de Translate Google.

Aurora, Texas, mister dirijabil din 1897 este un caz care a intrigat pentru mine de ani de zile, şi de investigare cu Hunters OZN mi-a dat şansa de a aduce prietenul meu bun, OZN cercetător şi de 30 de ani investigator Aurora Jim Marrs, în
cazul.

La suprafaţă, se pare simplu: Conform legendei suprafaţă, un dirijabil misterios prăbuşit într-o moară de vânt pe o proprietate aparţinând unei Proctor judecător în Aurora peste 100 de ani în urmă. Moară de vânt a fost de fapt un vant-pompă, apa de desen din judecătorului de bine. Crash presupune ca a dus la o explozie care aruncat resturile de peste tot proprietate judecătorului şi a cauzat moartea a-pilot al ambarcaţiunii, pe care ziarul rapoarte numit "marţian." Am mers la Aurora pentru a faptului separate de mit şi ficţiune, şi pentru a determina ce poate avea sa întâmplat de fapt în acea dimineaţă, în aprilie peste un secol in urma.

Ceea ce am descoperit a fost mister, la mister, şi o mulţime de istorie locale despre oameni şi în oraş. Cred că am găsit un moară de vânt care lipsesc şi bine. Am constatat, de asemenea resturi de metal în interiorul bine, precum şi încorporate într-un copac care pot fi legate de caz. Ted şi Garth Baldwin, următoarele direcţii Jim Marrs ", apoi găsit ce poate fi grav misterios care lipsesc şi utilizate la sol-penetrant radar pentru a stabili că este de fapt, conţinea un sicriu.

Dar întrebări încă persista. Ce fel de meserie sau Maşina poate fi zburat în moară de vânt judecător Proctor şi a explodat în toată proprietatea lui? Cine este persoana îngropat în mormânt pe care le-am descoperit? Si de ce a făcut accident ambarcaţiune în moară de vânt, în primul rând? Undeva, există un răspuns la misterul care artizanale şi persoana care a pilotat-o. Era într-o misiune clandestine de zbor ceea ce cred că era a lui mai uşoare decât ambarcaţiunile de aer în Cuba pentru a implica el însuşi în american spaniol război? A fost acest pilot, un spion german experimente cu tehnologie americana dirijabil cu un ochi pentru a fura orice secrete de el ar putea? Ciuda a ceea ce cred că a fost o anchetă într-adevăr de succes, eu sunt frustrat în continuare că nu am putut obţine permisiunea de a dezgropa organism din mormânt misterios. Nu ar fi fost mare pentru a pune un nume la persoane neidentificate în acest mormânt? Eu încă mai vreau să fac asta, să nu numai închide cărţi de la caz la OZN, ci pentru a aduce închiderea la misterul persoanei neidentificate dispărute, care a dispărut de peste o sută de ani în urmă.

0 Response to "Primul contact"

Post a Comment

Powered by eBizar