Poveste reala: Experienta mea in vis si dupa

De ceva timp am inceput sa primesc e-mail-uri cu diferite experiente neplacute de la diverse persoane, le voi publica pe toate. Daca ai si tu o poveste de spus trimie e-mail la: dezertorul_nike_2@yahoo.com


Am avut un vis recent. A fost in data de 3 martie 2010. Visul a fost relative scurt, dar ma apasa pentru ca este adevarat.

Ei bine, imi amintesc cum stateam intr-un scaun in fata unui birou cu mama mea, iar la celalat capat al biroului era mama mea cu un topor. Am precizat in visul meu ca am un sentiment rau, in vis mama mea a inceput sa vina spre mine cu toporul si dupa cateva secunde a dat cu toporul in mine, retezandu-mi bratul. Ei bine, dupa aceea am inceput sa tip cu voce tare, exclamand NU NU NU, nu ma putea controla.

Dupa ce am spus NU NU NU, m-am trezit in patul meu, transpirat ca nimeni altul, cu un sentiment foarte ingrozitor. Chiar atunci cand m-am trezit am auzit pe cineva exclamand cu o voce adanca numele meu, chiar dupa ce mi-a exclamat numele a cazut de pe masa o ceasca goala, tin sa precizez ca pentru a cadea ceasca trebuia sa fie impinsa de catre cineva, deoarece nu era fix la capatul mesei. Dupa aceasta nu am mai putut dormi deloc, am stat treaz pana dimineata.



0 Response to "Poveste reala: Experienta mea in vis si dupa"

Post a Comment

Powered by eBizar