Abundenta de miracole arata ca un suflet mare a coborit pe pamint

Stirile cu privire la miracolele extraordinare legate de niste statui hinduse care beau lapte au facut înconjurul lumii. Niciodata pina la aceste evenimente nu se mai întimplase ceva asemanator. Televiziunea, radioul si ziarele au adus în atentia publicului fenomenul si pina si cei mai sceptici jurnalisti s-au dus la statui, cu linguri pline cu lapte si au privit uimiti cum acesta dispare. Amploarea pe care a luat-o în mass-media a fost coplesitoare si cu toate ca oameni de stiinta si experti au încercat sa explice fenomenul, concluzia a fost ca era vorba de un miracol.

Ganesh bea lapte

Totul a început în zorii unei zile, la un templu din suburbiile orasului Delphi, cind laptele oferit statuii lui Ganesh a disparut. Stirea s-a împrastiat cu rapiditate în întraga Indie si imediat mii de oameni au început sa ofere lapte zeilor si sa priveasca uimiti cum acesta dispare. Oamenii au început sa se îngramadeasca la intrarea templelor pentru a vedea cu ochii lor cum zeii beau lapte. Unii spun ca si statuiile mai mici din numeroase case din tara beau, de asemenea, laptele oferit.

Traficul din Delphi a fost oprit, iar politistii se straduiau sa tina sub control miile de oameni care veneau la temple cu lapte pe care sa-l ofere statuii lui Ganesh, zeul hindus al întelepciunii si învataturii, si statuii lui Shiva, tatal acestuia, zeul distrugerii din trinitatea hindusa. În orasul Delphi, doamnele din înalta societate stateau la cozi alaturi de femeile simple pentru a oferi si ele lapte zeilor.

La unul din templele din Delphi, un preot a spus ca peste 5.000 de oameni l-au vizitat si ca îi era foarte greu sa stapineasca multimea. O femeie s-a plins ca a trebuit sa astepte doua ore pentru a ajunge sa ofere lapte statuii lui Ganesh. Ea a mai spus ca raul de pe pamint va disparea în curind si ca are încredere ca zeii au venit în sprijinul celor credinciosi. Este incredibil. Prietenii mi-au povestit despre acest lucru, dar la început nu am crezut ca este adevarat, a afirmat Mabati Kasori, o femeie de afaceri din Delphi. Dar apoi am vazut cu ochii mei cum laptele disparea din lingura, a spus Parmeesh Soti, o directoare a unei companii, care e convinsa ca este vorba de un miracol.

Susanne Goldenberg, o jurnalista din Delphi, a relatat urmatoarele: În interiorul templului întunecat, oamenii tineau în miini cupe cu lapte în apropierea satuii lui Shiva, distrugatorul raului, si vedeau cum nivelul laptelui scade treptat.

In toata lumea, statuile zeilor beau lapte

În India era o adevarata isterie. Toata lumea oferea lapte statuilor zeilor, atit în temple, cit si în propriile case. Vestile s-au raspindit repede în toate comunitatile hinduse din Singapore, Hong Kong, Nepal, Tailanda, Dubai, Marea Britanie, Statele Unite si Canada. Marturii veneau din toate colturile lumii. În Hong Kong, peste 800 de persoane s-au strins la un templu hindus din Happy Valley pentru a vedea cum statuile lui Krishna si Brahma alaturi de cea a lui Ganesh beu lapte. Preotii afirma ca aceste statui au baut peste 20 de litri de lapte.

Dumnezeu încearca sa le arate oamenilor ca este aici

În Marea Britanie, hindusii au marturisit ca au avut loc miracole în templele si casele lor din toata tara. La templul Vishwa din Southall, Londra, 10.000 de persoane au fost martore în doar 24 de ore a faptului ca statuile taurului Nandi si a sarpelui Shash Naag au baut laptele din vase si linguri. Sushmith Jaswal, 20 de ani, a spus ca a fost sceptica la început, dar dubiile ei au disparut o data cu laptele. A fost ca o binecuvintare, a afirmat ea. Nita Mason a fost de asemenea martora evenimentului si a spus ca este un miracol. Dumnezeu încearca sa le arate oamenilor ca este aici. Girish Desai, un lucrator bancar din Edgware, a relatat ca: Am auzit marturii, dar nu am crezut. Dar apoi am fost eu însumi martor. Am tinut o ligura cu lapte lipita de buzele statuii si aceasta a început sa bea. Laptele disparea sub ochii mei.

La templul Geeta Bhavan din Manchester, o statuie din argint a lui Ganesh a baut lapte. Rakesh Behl, 35 de ani, care hranea elefantul de argint de mai mult timp, spunea: Vedeti cit de repede bea Ganesh? Cum poate cineva sa creada ca acesta nu este un miracol? Aceasta minune mi-a întarit credinta. În casa lui Asha Ruparelia, 42 de ani, o statuie din lut a lui Ganesh bea lapte la ea în sufragerie: A baut 3 litri de dimineata pina acum. Peste 600 de oameni au venit sa o vada.

Cenusa sfinta a lui Sai Baba

O alta manifestare extraordinara a avut loc la un mare templu hindus din Wimbledon, sudul Angliei. Acolo, laptele oferit unei statui a lui Ganesh a disparut si, simultan cu acest fenomen, într-o camera alaturata în care era o fotografie mare cu Sai Baba, cenusa sfinta a început sa apara pe fruntea lui Sai Baba si sa curga nectar din picioarele lui.

Multi jurnalisti au participat la astfel de evenimente miraculoase. Rebecca Mae, jurnalista la ziarul Daily Express, a scris: Aveam o vedere buna din locul în care eram si am vazut cum statuia sugea laptele din lingura unui credincios. Un fotograf de la un ziar national statea chiar în fata statuii si este convis ca aceasta a baut laptele. El spune ca nu a vazut nici un mecanism care sa explice fenomenul. Eu nu sint catolica si nu cred în povestile despre lacrimile statuii Fecioarei Maria. Totusi, chiar daca am fost mai sceptica decit oricine altcineva, este dificil sa neg ceea ce am vazut cu ochii mei.

Am fost surprins sa vad cum în citeva secunde jumatate din lingura s-a golit

Jurnalista Susanne O’Shea a fost si ea martora unui miracol. Urmind exemplul celorlalti am îngenuncheat pe podea în fata statuii taurului si am atins cu lingura plina cu lapte buzele statuii. În citeva secunde laptele a disparut raminind doar o picatura în lingura pentru binecuvintarea mea. Am încercat si a doua oara si din nou laptele a disparut din lingura imediat.

Rikee Verma, un ziarist de la The Times, a scris: Deoarece sint o persoana religioasa, m-am dus în dormitor cu lingura cu lapte si am asezat-o linga fotografia lui Ganesh si am fost surprins sa vad cum, în citeva secunde, jumatate din lingura s-a golit. Am verificat rama fotografiei sa vad daca este uda si, spre mirarea mea, era complet uscata. Nu puteam sa cred ceea ce vedeam. Acesta era în mod clar un mesaj venit de la zei, care doreau sa-si faca simtita prezenta. M-am dus apoi la templul Sri Ram Mandir din Southall. Am pus o lingura cu lapte lînga statuie si aceasta s-a golit. Ceilalti martori ai miracolului erau plini de emotie. Unul din trei a spus ca Dumnezeu a venit în sfirsit la noi.

Un semn al nasterii unui mare învatator

În timp ce mass-media si oamenii de stiinta se chinuiesc sa gaseasca o explicatie pentru aceste evenimente, majoritatea hindusilor cred ca sint un semn al nasterii unui mare învatator. Jurnalista Rebecca Mae scria: Multi dintre credinciosi spun ca se duc la templu din cind în cind si cu siguranta nu sint fanatici religiosi. Dar sint de parere ca un nou zeu s-a nascut pentru a salva lumea de rau.

Krishna Anratar Dubey, un respectat astrolog indian, a explicat în acord cu mitologia hindusa ca aceste miracole se întimpla atunci cind un mare Suflet ajunge pe pamint.

La templul din Southall din Londra, unde mii de oameni au fost martorii miracolelor, presedintele Bharbari a oferit explicatie: Tot ce stiu este ca Sfinta Carte a noastra spune ca atunci cind raul va predomina pe pamint, un Mare Suflet va cobori pentru a-l înfringe si pentru ca binele sa triumfe din nou. Noi credem ca acest miracol si întimplarile din cadrul templelor hinduse sint un semn ca Marele Suflet a coborit, asemenea lui Isus Hristos sau a Lordului Krishna.

1 Response to "Abundenta de miracole arata ca un suflet mare a coborit pe pamint"

  1. Anonymous says:

    Sa vedeti cum Dumnezeu va trimite o plaga asupra laptelui; si asta din pricina ca oamenii se inchina zeilor si nu Lui.

Post a Comment

Powered by eBizar