In cazul in care demonii locuiesc

Arnie si Debbie se muta intr-o noua casa. Baiatul este chinuit de viziuni de un om batran si rau. Familia este obligata s-a ia masuri.

Filmul este taiat in 5 parti. Vizualizatile pe rand.











9 Response to "In cazul in care demonii locuiesc"

  1. Anonymous says:

    wow.....super

    Bogdan says:

    bai ce-mi plac, super site

    Andreea says:

    Foarte frumos, imi plac ca au si o claritate a imaginii destul de buna, bravo

    Anonymous says:

    amuzant

    Alesia says:

    mie nu mi se pare amuzant, chiar imi dau fiori aceste clipuri, dar trebuie sa le vezi cap-coada pentru a functiona fiorii :))

    Anonymous says:

    infricosator....chiar ma sperie unele...:D
    foarte tari..bne realizate

    Unknown says:

    StRaNiU! HaHa! ChIaR BeToN!Dar acum sa fim seriosi...unele chiar ma sperie

    Anonymous says:

    Saracii oameni ceau patit in timpurile alea....eu nu as dori asa o experienta!!!

    Mihai5656 says:

    E serialul meu preferat .Ma uit mereu la el

Post a Comment

Powered by eBizar