Clerkenwell House Of Detention

Casa de detenţie a închis porţile pentru public în anul 2000, atunci când Vamă şi accize urcat la locul de până la conducerile din cauza eşecului de a plăti TVA-ul lor. Închisoare a văzut de ani de neglijare şi, pe de o ocazie am fost de a lua un grup în jurul când poliţia sa transformat până la arestare manager pentru fraudă! În ceea ce grupul meu şi de poliţie a intrat pe usa din fata managerul a făcut o ieşire rapidă din uşa din spate. Toate foarte ciudat!



În ziua Accize Her Majesty's Men transformat până la aproape de locul în jos pentru totdeauna am fost urmează să fie filma acolo pentru programul de televiziune american "Istorie Haunted." Din păcate am găsit uşile închise şi blocată un semn pe ele ne informeaza ca a fost , de fapt, o infracţiune penală să treacă pragul. Am găsit pe noi înşine, prin urmare, în situaţia ciudată de a fi blocată de fapt dintr-o închisoare şi a avut de a face filmarea la exterior!



Extras de mai jos a apărut în prima ediţie a cărţii mele drumeţie Londra Haunted atunci când a fost încă posibil să vizitaţi labirintul excelent atmosferice pasaje subterane şi coridoare. În ultimii ani închisoare a atins un faima postuma cu un aspect într-un episod de Viaţă Cele mai multe TV's Haunted. Dar, din păcate, în prezent este imposibil să plătească loc o vizită, cu toate că am auzit în ultimele luni, faptul că mergi la re-deschide ca un loc petrecere privată.



În 1994 am folosit pentru a organiza fantomă vânătoare în Casa de detenţie şi a fost prezent acolo, la orice oră din zi şi din noapte. Uneori mi-ar umbla singur prin labirintul de coridoare, la 1am dimineaţa. Deşi am găsit un loc extrem de infricosatoare, trebuie să mărturisesc că niciodată nu am nimic de fapt, cu experienţă paranormale acolo, cu toate că de multe ori am avut impresia distincte care nu am fost singur. Toate, în toate dacă am găsit-o a fi un loc fantastic de atmosferice şi eu cu adevărat speranţa că cineva va cumpăra o zi-l şi deschideţi-l din nou pentru public.



Acolo a fost o închisoare pe acest site începând cu 1616, deşi serie de tuneluri şi pasaje care pot fi explorate data de la reclădirea ei ultima în 1844. Pe la mijlocul secolului 19 Casa de cazare, astfel cum aceasta a devenit cunoscută, a fost folosit ca o închisoare pentru cei care deţin în aşteptarea procesului, şi aproximativ 10.000 de oameni pe an, a trecut prin portile. Închisoare a fost demolat în 1890, dar o întreagă secţiune subteran au supravieţuit şi pentru a pune în repaus până când bombele de Blitz vazut-o redeschisă ca un aer-adăpost RAID. După al doilea război mondial a fost din nou în mare parte uitată, până când, în 1993, a devenit muzeu.


Coborî un set zăngănit de scari de fier şi trece pe sub o replica sumbru al capului grotesc de screening a cărui gură, ochi şi păr încâlcit scufundat erau menite să simbolizează disperare penale. Este o dată ungur profetic peste poarta principală a închisorii. Pasul într-un coridor de ventilaţie sinistru în cazul în care aerul atârnă grele, cu miros stătut de igrasie şi vârsta, precum şi progresul lent, prin aceasta lume cavernos de umbre silenţios. Podea sub picioarele tale sunt inegale şi uzate, de gheaţă-Piese turnate din umiditate rece de mai sus ", şi nu există sentimentul unnerving că sunteţi în mod constant urmarit.



Multi vizitatori la închisoarea-au prins din vedere o cifră umbră care se deplasează rapid prin întuneric înaintea lor. Alţii au venit înapoi din celule şi pasaje sumbre şi a solicitat, care bătrâna este cine pare a fi căutarea ceva, dar nu răspunde momentul în care asistenţa este oferit. Managerii au pierdut cont de numărul de persoane care aud fetita a căror inimă-rending suspine reverbera de la adâncimi interioară a închisorii. "Ei cred cu adevărat că un copil pierdut este pribegie Dank labirint de coridoare şi pasaje," unul dintre ei mi-a spus în 1996. Apoi a adăugat el cu titlu de explicaţie: "Copiii au fost închişi aici şi angoasa au suferit trebuie să fi fost groaznic. Poate că durerea aceasta fetita are impregnate într-un fel de piatră şi unii oameni sunt sensibili la chestii din astea. " În plus, poate exista o anumită persoană care este foarte neplăcută şi, adesea, vrejuri de femei care umbla numai prin labirint de tuneluri.

Articol tradus de Google Translate!






0 Response to "Clerkenwell House Of Detention"

Post a Comment

Powered by eBizar