O CONSPIRAŢIE DEMASCATA

De atunci, am vizitat oraşul Montauk de mai multe ori, de obicei însoţit de diferite persoane care fuseseră impli­cate în proiect. Un mic grup dintre noi ne-am dat seama că descoperisem unul din proiectele ce beneficia de o confi­denţialitate excepţională în SUA. Era deci imperios nece­sar să facem ceva cu aceste informaţii. În caz contrar, ne-am fi putut trezi pe lumea cealaltă.
Ne-am hotărât, deci, să acţionăm. Care era însă cel mai indicat lucru de făcut în această direcţie? Să publicăm întreaga poveste? Am dezbătut pe larg toate posibilităţile. În iulie 1986, am decis cu toţii că ar trebui să merg la United States Psychotronics Association, USPA (Asociaţia Americană de Psihotronie) din Chicago şi să vorbesc despre cele descoperite. M-am dus şi am reuşit să incit interesul conducerii de acolo. Zvonul a ajuns cu repeziciu­ne la cei care nu doreau dezvăluirea „Proiectului Montauk”. Fiind la Chicago, am ţinut un curs neprogramat despre acest subiect. Informaţia a ajuns astfel la sute de oameni şi a contribuit considerabil la siguranţa noastră. Nu puteam fi pur şi simplu anihilaţi fără să se stârnească o furoare în masă. Chiar şi astăzi apreciez atitudinea deschisă şi libertatea de exprimare oferită de USPA.
Ne-am hotărât apoi să transmitem informaţiile descoperite guvernului federal. Unul din asociaţii mei îl cunoştea pe nepotul unui senator (în zona de sud-vest). Nepotul, pe care îl vom numi Lenny, lucra pentru senator. I-am furnizat informaţiile lui Lenny, care le-a transmis unchiului său. Aceste informaţii cuprindeau şi fotocopii ale ordinelor primite de diferiţi militari din personalul proiec­tului, pe care noi le găsisem împrăştiate la bază.
Senatorul a întreprins o anchetă personală şi a descoperit că, într-adevăr, militarii tehnicieni fuseseră transferaţi la acea bază. Senatorul mai aflase că baza mili­tară de la Montauk fusese închisă şi abandonată încă din anul 1969. Pentru că a servit ţara în uniformă de general al Forţelor Aeriene Americane, senatorul era interesat în mod deosebit să ştie de ce personalul Forţelor Aeriene lucra într-o bază părăsită şi, mai ales, de unde proveneau fondurile pentru redeschiderea şi întreţinerea ei.
După ce a întreprins propria lui investigaţie şi după ce a văzut fotografiile şi documentele pe care noi i le oferisem, senatorul nu a mai avut nici o îndoială că baza fusese, într-adevăr, activă. Astfel, s-a verificat şi s-a descoperit că bazele militare Fort Hero (care este, de altfel, numele original al bazei militare ce exista în timpul primului război mondial şi care cuprinde şi actuala bază militară a Forţelor Aeriene) şi Montauk erau într-adevăr abandonate şi figurau ca fiind în proprietatea Serviciul General de Administraţie (General Services Administration), încă din 1970.
Senatorul s-a implicat foarte mult în aceste cercetări şi a călătorit la Long Island pentru a întreprinde cercetări despre baza Forţelor Aeriene Americane de la Montauk. Nu a fost întâmpinat cu cooperare entuziastă, în ciuda acreditărilor sale impresionante. Oamenii relatează că l-au văzut privind de după garduri, căutând să înţeleagă ce se petrece. M-a vizitat personal şi m-a rugat să păstrez tăcerea, căci altfel îi periclitam ancheta. Acesta este motivul pentru care am ţinut ascunse aceste informaţii până acum.
Până la finalizarea investigaţiei, senatorul nu a reuşit să descopere nici o urmă de finanţare guvernamentală, nici aprobări oficiale, nici comisii de supraveghere şi nici înre­gistrarea vreunei plăţi. După un timp, el a ieşit la pensie, dar am fost informat de către Lenny că senatorul nu are nimic împotrivă ca povestirea mea să fie publicată. Mi-a mai spus că senatorul este încă „în scenă” şi că ancheta a fost redeschisă.

Sursa: Autor: Preston B. Nichols , Autor: Peter Moon
Editura: Daksha

3 Response to "O CONSPIRAŢIE DEMASCATA"

  1. Marius says:

    De unde le copiezi :)) oricum interesante.

    ebizar says:

    Sunt cateva volume, tineti aproape :D

    Barbo says:

    captivant :D cred ca voi cumpara cartea

Post a Comment

Powered by eBizar