SOSEŞTE DUNCAN

În luna noiembrie a anului 1984, în uşa laboratorului meu şi-a făcut apariţia o persoană pe care nu o cunoşteam. Numele ei este Duncan Cameron. Avea un fragment de echipament audio şi dorea să ştie dacă îl puteam ajuta. S-a adaptat rapid la grupul de mediumi cu care lucram la acea vreme. Interesul său în domeniul tehnic era o continuare a liniei mele iniţiale de cercetări. Duncan avea aptitudini foarte bine dezvoltate pentru aceste cercetări şi era deosebit de entuziast. Mă gândeam că totul era prea fru­mos pentru a fi adevărat. Asistentul meu, Brian, simţea la fel. Nu vedea cu ochi buni implicarea bruscă a lui Duncan şi a decis să continue cercetările pe cont propriu.
La un moment dat, l-am surprins pe Duncan spunân­du-i lui Brian că urma să-l duc într-un loc pentru a vedea dacă îl va recunoaşte. L-am dus cu maşina la baza Forţelor Aeriene de la Montauk. Nu numai că a recunoscut-o, dar mi-a spus care era scopul deservit de fiecare dintre diferitele clădiri. Ştia cu exactitate multe detalii. Evident, mai fusese acolo. Cunoştea locul precum propriul său buzunar. Noile informaţii primite de la Duncan se îmbinau de minune cu cele pe care deja le deţineam.
Când Duncan a păşit în clădirea transmiţătorului, brusc a intrat într-o formă de transă şi a început să divulge tot felul de informaţii. A trebuit să-l scutur de câteva ori pentru a-l scoate din acea stare. Când l-am readus pe Duncan în laborator, am aplicat unele tehnici pe care le învăţasem pentru a-l ajuta să-şi deblocheze amintirile. Multe dintre straturile de programări mentale subconştiente erau acum verbalizate, iar o mare parte dintre acestea conţineau informaţii despre „Proiectul Montauk”.
Au fost astfel revelate multe informaţii valoroase, până când Un aspect şocant a răzbit din profunzimile subconştientului direct în mintea conştientă a lui Duncan. El a spus că fusese programat să vină la mine acasă, să se împrietenească cu mine şi apoi să mă ucidă şi să arunce întregul laborator în aer. Toată munca mea ar fi fost astfel distrusă. Duncan era mult mai îngrozit de toate acestea decât eram eu însumi. A jurat că nu-i va mai ajuta pe cei care l-au programat şi de atunci a lucrat cu mine.
Cercetările realizate împreună cu Duncan au scos la lumină informaţii şi mai stranii. El fusese implicat în Experimentul Philadelphia! Mi-a mărturisit că atât el, cât şi fratele său, Edward, au fost membri ai echipajului de pe Eldridge. Foarte multe lucruri au ieşit mai apoi la suprafaţă, ca rezultat al investigaţiilor realizate împreună cu Duncan. Eu începusem deja să-mi amintesc de unele aspecte despre „Proiectul Montauk” şi acum eram sigur că fusesem personal implicat în realizarea acestuia. Doar că nu ştiam cum sau de ce. Puzzle-ul se limpezea gradat. Am descoperit că Duncan era un medium deosebit de sensibil şi, cu ajutorul lui, am reuşit să confirm noi informaţii.

Sursa: Autor: Preston B. Nichols , Autor: Peter Moon
Editura: Daksha

0 Response to "SOSEŞTE DUNCAN"

Post a Comment

Powered by eBizar