Medicii din astral si ucenicul lor de pe Pamint

Un baiat de 8 ani din Taman, Malaiezia, afirma ca a fost inzestrat cu puteri vindecatoare supranaturale de catre sapte barbati care l-au vizitat intr-o zi.


Baiatul a tratat peste 300 de oameni

Muhamad Shukar Arbi din Taman spune ca sapte barbati imbracati in robe albe si cu turbane pe cap l-au binecuvintat, la inceputul acestui an, cu puteri neobisnuite.

Dupa acest eveniment baiatul a spus ca a tratat aproximativ 300 de oameni din diverse parti ale tarii si i-a vindecat de diverse boli, reusind inclusiv sa salveze niste drogati ce nu puteau sa scape de viciul lor.

Batrinii i-au daruit puterea de a vindeca

Muhamad este al treilea din cei cinci copii ai familiei. El spune ca: In timp ce eram intr-o zi in casa, am vazut sapte barbati imbracati in robe si cu turbane, sprijinindu-se in bastoane, care mi-au spus ca am puterea de a vindeca bolile. Cind am fost sa vindec pacienti ii chemam in ajutor pe cei sapte barbati si ei veneau sa ma ajute sa vindec diferite tipuri de suferinte – a spus copilul.

El afirma ca a primit, de la cei sapte barbati, patru mici pietricele care sint plasate pe pieptul sau. Pietricelele sint asemanatoare celor folosite in rugaciuni si psalmodieri.

Tratamente se fac cu ajutorul florilor, nisipului si apei

Conform celor spuse de baiat, care se comporta ca orice alt copil de virsta lui, el ar folosi flori, sare, nisip, tamiie si apa pentru a-si trata pacientii, in functie de suferinta lor.

Mama copilului spune ca ea a devenit constienta de puterile fiului ei dupa ce timp de o saptamina, la inceputul anului, el a facut febra mare.

Ulterior ea a vazut unele schimbari la el cind a inceput sa salute si sa vorbeasca cu fiinte invizibile pentru ea.

Mama ia in gluma puterile copilului

Am fost surprinsa intr-o zi cind mi-a cerut un pahar de apa ca sa poata sa rosteasca rugaciuni pentru a-mi trata tensiunea ridicata – a spus mama copilului.

Ea l-a indepartat atunci crezind ca este vorba de o gluma, pentru ca el stia ca a fost la o clinica pentru tratament.

Oricum, i-am dat ceea ce dorea, dupa care a inceput sa intoneze rugaciuni. Spre marea mea uimirea starea mea fizica s-a imbunatatit si am fost vindecata dupa ce am baut din acea apa din cind in cind, a mai spus ea.

Hainele lui emanau un puternic miros de tamiie

Mama lui Muhamed si-a schimbat impresia despre comportamentul ciudat al fiului sau cind a observat mirosul de tamiie care razbatea din camasile sale, chiar dupa ce erau spalate. Baiatul i-a spus ulterior despre vizita celor sapte barbati si despre misiunea ce i-a fost incredintata.

Femeia, care-si ajuta sotul ce lucreaza la cantina unei fabrici, a inceput apoi sa creada ca, intr-adevar, cei sapte barbati i-au dat fiului sau puteri supranaturale menite sa vindece oamenii.

Batrinul in alb ii veghea somnul micutului

M-am rugat ca, daca fiul meu are puterea de a ajuta oamenii, as vrea sa-i vad si eu pe cei sapte barbati pe care el i-a mentionat.

Si intr-o zi, in jurul orei 14, ea a vazut un batrin ce purta o roba alba si turban care, sprijinindu-se in baston, statea in apropierea fiului sau care dormea.

Ea spune ca baiatul poate, de asemenea, sa detecteze pe cei care au intentii rele, adaugind ca nimeni din familia lor nu vrea sa aiba de-a face cu asemena oameni.

Conform celor spuse de ea, fiul sau se joaca cu alti baieti de virsta lui, atunci cind nu are pacienti. El este serios atunci cind se roaga si trateaza bolnavi.

Un pacient de-al baiatului spune ca atunci cind a venit la el suferea de o durere puternica in partea stinga a corpului si dupa ce Muhamed l-a ajutat, durerea a disparut.

0 Response to "Medicii din astral si ucenicul lor de pe Pamint"

Post a Comment

Powered by eBizar